Sunday, March 12, 2017

Siniakova i Šafářová jdou dále- Indian Wells - den 4

Dneska pro nás začal den velmi brzy.  Už po osmé jsme odjížděli do areálu na rozehrávku, kam jsme dorazili na půl devátou. V posilovně se už jako první rozcvičovala Johana Konta, která tady snad musela být už, tak od osmi.  Cvičila s expandrem a byla pěkně rozjetá v tom cviku.  

Kateřina Siniaková hrála na stadiónu 6, jak říkají místní a s nikám jsme nemuseli sharovat kurt, což bylo příjemné. Od deseti, když jsme končili rozehrávku, tak na ostatních zápasových kurtech se rozehrávali ve čtyřech.

Kateřina Siniaková vyřadila Suarez Navarro 6-3 7-5. Fakt to bylo dobrý, Kateřina hrála dobře, ustála menší krizi za stavu 2-1, kdy prohrála šest míčů za sebou a bylo to 2-2 0:30, game nakonec vybojovala a naopak ona šla do vedení 4-2; 6-3. Ve druhém setu Carla přidala na tempu, ale Katka to ustála i když proměnila až pátý mečbol, tak to zvládla 5-4 mečboly, 5-5 a následné gamy. Tohle vítězství vnitřně člověka posílí. 

Chvíli jsem pak koukal na N.Osaku s S.Zhang 6-4 6-2, kde se moc nehrálo. Osaka hodně tlačí a snaží se to hrát na pár úderů, ale jak je v pohybu, tak je v potížích. Američanka M.Keys si dělala co chtěla s Duque-Marino do stavu 6-1 3-1, pak si to sama zdramatizovala na 7-5. Ale vidím, taky slabinu v pohybu. Poslední zápas, který jsem viděl, byl Mladenovič-Beck 6-0 7-5. Němka se hodně bránila, přišlo mi, že se hodně nadře s raketami a o moc ji to neletí. Od letošního roku hraje s Yonexem, vloni ještě měla Prince rakety. Mladenovič hraje poslední dobou ve formě, ale tady pouštní vedro ubírá hodně sil každému. Ve druhém setu měla namále, když Beck šla do vedení 5-4. 

Odpoledne jsme zajeli na bazén na hotel a trochu jsme si zaběhali na pásů v posilovně. Po dlouhé době jsem běžel, protože mě od Austrálie bolelo chodilo, tak jsem nohu šetřil. Vypadá to, že je lepší, ale vyměnil jsem boty. Bez kvalitních si fakt člověk zničí nohy. Katka nebyla u bazénu, odpočívala na pokoji :) Zítra hrají holky debla.

Lucka Šafářová teď ve večerním zápase vyřadila Američanku Coco Vandeweghe 4-6 6-4 6-1



No comments: