Wednesday, March 29, 2017

Pár dní volna v Miami

Pár dní jsme si odpočinuli od tenisu, než  budeme pokračovat do Charlestonu a Bogoty.  Trochu jsme pozměnili plán a na tři dny jsme vzali oddechové volno. Prostě žádný tenis. V sobotu jsme koukli na pár zápasů v areálu, v neděli Miami Beach a v pondělí nakupování.

V úterý jsme začali poprvé trénovat na zelené antuce, která je tady hned za Grand Stadium. Nově udělali dva kurty a ti co cestují do Charlestonu, tak si mohou u supervisora zapsat kurt po hodině. Večer jsme zašli na večeři s Dominikou Paterovu, která se vrátila z Bostonu, kde hrály zápasy univerzitní. 

Ve středu se přesouváme do Charlestonu a čekají nás další dva týdny. Cestou na hotel jsme jeli z kurtů s řidičkou a tak jsem povídali. Nakonec z ní vypadlo, že všichni turnajoví řidiči jsou dobrovolníci, kteří dostávají příspěvek 10 Dolarů na jídlo a to je všechno. Neudržel jsem se a zeptal jsem ji proč to dělá, a ona povídá; " Tímto vracím společnosti něco zpátky a jsem ráda, že to dělám". Bylo asi devět večer a podle mě končila kolem jedenácté. Řekla to tak pěkně - No chtěl bych vědět, jestli naše společnost v Česku by uměla něco vrátit, aniž by za to něco očekávala. 

No comments: