Sunday, January 22, 2017

Michael Vrbenský ve 2.kole juniorky AO, Kerber končí - den 7

Tak jsem zjistil, že asi pěkně kecám :) Před týdnem jsem potkal Pavlínu Tichou, která tady žije a trénuje asi tak šest let. A ona mi říká: "Zase jsi tady, vždyť jsi říkal už před třemi roky, že to je tvůj poslední rok a pokaždé přijedeš znovu." Aha to jsem říkal, ptám se ji. :). Dnes potkám v NTC centru Belgického trenéra Bertrand Tinck a on se mě ptá s francouzským přízvukem v angličtině:" Po každé to je poslední rok na turnajích,?. Aha to jsem říkal, ptám se ho a on mi odpovídá, že ano.  Tak to bylo dnešní dopoledne. S Tinckem jsme se potkali poprvé v Jihoafrické Republice 2012.

Nadal hrál neuvěřitelně vedle nás! 
Včera hrál pět setů a poražený A.Zverev dostal křeče a v pátem setu odpadnul s Rafaelem Nadalem. Dnes dopoledne Nadal dělal hodinou rozcvičku a pak hodinu a půl trénoval v hale s Carlosem Moya. Co mě zaujala, že z pohledu ze strany ten míč z jeho rakety létal neuvěřitelně rychle. Snažil se hrát s co nejrychlejším švihem i za cenu autu. Prostě maximální švih a intenzita. Když jsem si stoupnul za kurt, abych koukal ze zadu, tak ta rychlost míče není tak znát, jako ze strany. Pro mě neuvěřitelné. 

Sparťanský junior v akci
Druhý set jsem sledoval Michaela Vrbenského proti třináctému nasazenému Číňanovi L.Zhao. Michael vyhrál 6-3 6-2 a zaznamenal, tak první vítězství na své prvním grandslamu. Číňan se snažil hodně servírovat Michaelovi častěji přes backhand, ale ten byl lepší na servisu i returnu. Zítra vyzve Rusa M.Sokolovskiy.

Na večer jsem potkal Aljonu Ostapenko v restauraci a kecali jsme o včerejším zápasu, kdy měla 5-2 ve třetím setu proti naší Karolíně Plíškové. Ostapenko přiznala, že za stavu 5-2 byla hodně nervozní na servisu a nedokázala to vytěsnit z hlavy. Kája tak bravurně otočila zápas.

A.Kerber se od začátku turnaje moc nedařilo a  na předešlých turnajích v Bribane, Sydney taky skončila dříve. Nezlepšovala se od prvního zápasu a neměla tak možnost se chytit. Zítra hrají Karolína Plíšková s D.Gavrilovou a Bára Strýcová se Serenou i další zápasy budou zajímavé - Makarova-Konta a Brady-Lučič-Baroni. Zítra má být dost velké vedro.

Slevy na Bata.cz

No comments: