Tuesday, September 27, 2016

WTA Wuhan - den 2


"Mě se moc v Číně nedaří" :). Vloni jsem měl v Shenzhenu otravu z jídla a včera na mě sedly žaludeční potíže. Na player´s desku jsem poprosil o Colu, ale nebyla ani jedna k dostání v celém areálu, protože jak jsem se dozvěděl, není sponzorem turnaje. Je to tvrdé ani v jednom stánku nebyla. Nakonec mi ji přivezli odpoledne z hotelu. Ten den jsem nějak přečkal, ale těším se na jídlo domů.

My jsme měli den volna a tak jsme dvě hodiny trénovali. Hodně servis a švih úderů. Přes den se dohrávaly zápasy prvního kola a k tomu se hrálo pár zápasů už druhého kola. Docela bylo hodně zápasů skrečovaných Halep-Begu 6-3 2-0 skreč, Putinsteva-Sevastova 6-1 4-1 skreč, Brengle-Watson 6-3 2-1 skreč, Chirico-Bacsinszky 6-3 4-3 skreč, Kuznetsova-Benčič 6-3 3-4 skreč. 

Z našich hráček včera nedala šanci Petra Kvitová - Ostapenko 6-3 6-1 a Bára Strýcová den po příletu z Tokia vyřadila Errani 6-1 3-6 6-1. Včera večer jsme koukali na zápas Wozniacki-Stosur 6-3 6-2 a teplota v půl deváté večer byla 31 stupňů.

No comments: