Wednesday, April 3, 2013

V Benicarlu další postupy

Včera děvčata vyhrála i další zápasy ve dvouhře a jsou ve čtvrtfinále turnaje ITF 3 v Benicarlu. Vloni v Jihoafrické Republice jsem viděl u jednoho trenéra z Izraele, že mu drží kamera na plotě pomocí takového „pavouka“. Výborná věc, ale nikde jsem na ni nenarazil v Česku, až když jsme letěli vloni s Katkou Siniakovou do Osaky, tak jsem si jí všimnul na letišti. Stativ, který se dá zkroutit mezi díry v plotě a  ideálně udrží kameru i ve velkém větru. Jakmile jsem to spatřil, tak jsem to bez zaváhání koupil. Tenkrát Katka vybírala barvu a zvolila zelenou, aby mě ladila k Prince značce.
Druhý hrací den a Nina Holanová pokračuje ve své jízdě turnajem. Často je vidět s knížkou v ruce „ Vyhraj třeba i hnusně“ od Brada Gilberta. O den dříve vyřadila třetí nasazenou a dneska jí čekal zápas proti průměrné Kanaďance. Ale znáte to jeden den slavné vítězství a druhý den přichází "sračka".“ Ale to se nestalo“. Nina pokračovala v poctivé hře bez spěchu a s postupnou přípravou k útoku, která jí přinesla vítězství o den dříve. 
Na sety 1:1, 6:2 4:6 a zápas se hrál už třetí hodinu. Nina si převlékla čisté ponožky a triko, jak velí Brad Gilbert ve své knize. „Buďte připravený ve třetím setu, v čistých věcech se cítíte lépe a psychicky Vás to nabudí jako když jdete na zápas od začátku. Nina vyhrála třetí set 6:4, k tomu poslední game zakončila čistou hrou 40:0 a esem. Po jedné výměně, která byla nejdelší za stavu 3:3, si zakřičela na soupeřku „ Tak co, ty už nemůžeš, ale já můžu“. J . Zítra bude bojovat o postup do semifinále proti Španělce Badoso, která má za sebou už tři zápasy z kvalifikace.

Nastiya Komardina si poradila z Norkou, která pravděpodobně trénuje ve Španělsku 7:6 6:2. V prvním setu se hrálo přes hodinu a dokonce byl stav 5:6. Ve druhém setu se už strhla „lavina“ rychlejších úderů a Norka už nestíhala. Španělky hrají snad jen jednu kombinaci a to obíhaný forhand inside out a to je všechno, bohužel nemají takovou odvahu to "valit" po lajně, protože jím to "nelítá" a hra se stává v zápase čím dál čitelnější.
Děvčata Anna Vrbenská a Simona Heinová, s nimi jsem trénoval přes den dvě a půl hodiny. Hodně údery od zadu a Simona pak hrála dlouho voleje ze sítě, kde se připravovala na zítřejší čtyřhru s Nastou. Večer si Anna si mnou zaběhala vytrvalost na pláži, kterou musí trochu potrápit, protože jí má slabou.

No comments: