Monday, April 8, 2013

Inside Juan Carlos Ferrero Academy

V sobotu večer se nakonec Nina Holanová posunula do hlavní soutěže a v kvalifikaci zůstává pouze Anna Vrbenská. Jelikož je nasazená, tak má v neděli bez zápasu a v pondělí jí čekají dva zápasy o postup do hlavní soutěže. Na večer se potkáváme se Sparťanskou akademií, která dorazila pod vedením šéftrenéra akademie Davida Havla a Ondry Dohnala. V akademii Juan Carlos Ferrero jsou mladší Sparťané už potřetí v řadě. Já jsem rád, že kluky potkávám a holky budou nadšený, že jim budou moci Sparťanky fandit.
Jedna z lepších akademii ve Španělsku Juan Carlos Ferrero (JCF), má k dispozici 10 antukových kurtů a stejný počet betonů a jeden kurt s umělou trávou, fotbalové hřiště a dva kurty na padel. Akademie je uprostřed polí, kde má dům i Ferrero, který vyhrál Roland Garros, nebo Davis Cup. Ubytování je v areálu, ale dovolím si říci, že takový přepych to není. 
Uprostřed chatek je vždy venkovní bazén. Akademii bych přirovnal k Rakovníku, co mě zaskočilo je ranní teplota kolem dvou stupňů a do března tady musí být dost chladno. Malou recepci jsem při příjezdu hned přehlédl a hned naproti ní je prosklená posilovna. Asi jsem měl velké očekávání, které na mě vidí David Havel. Není to tu špatné, ale Sparta na mě působí jako „First class“ a to mi už říkal David vloni. Jídelna je hodně skromná. Hlavní partnerem akademie je Prince přes který funguje partnerství mezi námi a JCF.
V pondělí Anna Vrbenská nejprve vyhrála ranní zápas proti Španělce a odpoledne vybojovala zápas ve velké větru z 2:6 2:5 a dvou mečbolů na 7:5 6:3. Jsem rád, že se kvalifikovala a budou tak všechny holky v hlavní soutěži.! Ostatní holky Simona Heinová, Nastiya Komardina a Nina Holanová trénovaly v neděli dopoledne na betonu a na večer jsme se dostali na antuku. V pondělí byl už volnější den, kdy holky trénovaly lehce dvakrát kromě Nasti, která nebude mít v úterý zápas, protože je nasazená. 
Trochu jsem je nechal prostřídat, aby nehrály jen spolu, tak Simona trénovala se Staníkovou (SVK) a Nina s Panákem. Děvčata mají docela nahráno, tak věřím, že by mohly v hlavní uspět. Simona šla ještě na večer běhat a Nastiya poctivě cvičí každý den na záda. Nina dočerpává energii z předešlého týdne. 
Holky se naučily zpaměti 6 pravidel Arnolda Schwarzeneggera jak být úspěšný. Nejvíce se jim líbí " Neboj se udělat chybu", nebo" Dej do toho všechno". Mohammed Ali přeci začal počitat sed-lehy až, když to začalo bolet.!

No comments: