Monday, January 7, 2013

Směr Melbourne

První turnaj sezóny a cestujeme do Austrálie, kde odehrajeme dva turnaje plus týdenní příprava před prvním turnajem. Na letišti máme sraz ve 4 odpoledne.. Gabina Pantůčková, Bára Krejčíková a Dominika Paterová už jsou v letištní hale, ještě čekáme na opozdilce J Katku Siniakovou.
Robin Staněk letěl o hodinu dříve s Dušanem Karolem s Emirates přes Dubai. Nás čeká let přes Londýn s Qantasem. Klára Zakopalová si z nás dělala srandu před týdnem, že letíme „ekáčem“ (ekonomická třída) takovou dálku. Dneska hrála finále s Na Li v Číně, má pěkný start sezóny!. Při odbavení  ještě Gábi jen prohodí, že v životě déle než dvě hodiny neletěla, tak se má na co těšit.
V Londýně ještě večeříme running sushi a pro některé je peklo jíst hůlkami. Qantas má nový Airbus 380, tak cesta nebude tak hrozná. K tomu máme přes hodinu pauzu v Singaporu, kde vyčistí letadlo a my vylezeme  ven se trochu protáhnout. Let trvá z Londýna 12 hodin a ze Singapuru dalších 7. Pořád letíme přes noc, jelikož z Londýna letíme ve 22:30 a v Singapuru přistáváme v 18:00 večer. Let se dá přežít, čekal jsem to daleko horší a únava není až tak veliká.
V Melbourne nás odvádějí jinou lajnou na prohlídku zavazadel. Stojíme v řadě vedle sebe, každý vedle svého zavazadla. Jsme jediní koho odvedli jinam. Z klece vypouštějí psa, který mezi námi rychle proběhne  a čichá, jestli nemáme drogy. U Dominiky se zdrží déle, polilo mě horko, ale nevšiml jsem si, že tam před tím pohodili k ní tašku s drogou, kterou pes právě našel. Za to dostal pamlsek a my mohli v klidu odejít ven. Cesta z Melbournem je přehledná. Z letiště jedeme autobusem na nádraží a vlakem do Traralgonu. Cesta vlakem trvá přes 2 hodiny v poledne jsme na místě po 25 hodinách na cestě. Musíme ještě vydržet do večera nespat.
Ubytování je dobré, jen ta havět, co tady leze není nic příjemného. Ve sprše na mě čekal trochu větší pavouček, tak jsme se dohadovali, kdo ho zabije. Odpoledne se jedeme podívat na kurty, koupit jídlo a vody.. Pozdní odpoledne trávíme volnem. Holky si šly na 20 min ťuknout na hotelový kurt a my trávíme volno hraním Monopol. Večer se těšíme už na spánek. Ale pořád ten hmyz „bubnuje“ do oken a dveří. "Už, aby bylo ráno",

Link stránek Katky Siniakové.