Sunday, April 2, 2017

Evakuace z hotelu - Charleston WTA

Dnešní noc stála opravdu za to. Asi se to stává v Americe a pro nás Evropany je to k nepochopení. V půl třetí ráno se rozezněl hotelový poplach po celém hotelu. Na každém pokoji začala houkat siréna a blikat bíle světélko s hlášením, že se jedná o požární poplach a všichni jsme museli opustit co nejdříve hotel. 

Bylo to jak palicí do hlavy. Během deseti minut všichni jsme stáli před hotelem, většinou jen v šortkách a triku, někteří jen v pyžamu a koukali na příjezd pěti požárních vozů. Pět hasičů vyskákalo s maskami z vozu a vběhli do budovy. Já jsem si stihl vzít sebou mobil a peníze, někteří si stihli vzít i pasy. Poprvé jsem taky tady potkal Aljonu Ostapenko, myslel jsem si, že tady vůbec nehraje, ale přijela z Orlanda, kde trénovala. 

Za půl hodiny se zjistilo, že poplach někdo spustil z probíhající svatby a my se tak ve 3:10 mohli vrátit na pokoj. Usnul jsem asi tak za hodinu a pak jen za krátko mi zvonil budík na stávání. Skoro to bylo jak sen. 

Na desátou jsme přijeli do areálu. Dva tréninky s Bertens a Petkovič a v pět jsme opustili areál. Dneska se dohrávala kvalifikace. Jesika Malečková prohrála S. Krunič ze čtyř mečbolů 6-7 ve třetím setu. Na jedné straně cenné zkušenosti pro Jess, která tak poznala, že tady může hrát a na druhé straně možný zlom pro Alex ke zlomení a odrazu k lepším výkonů. Do hlavní soutěže prošly dvě ještě loňské juniorky Kenin a Stollar. 


No comments: