Thursday, May 10, 2012

Happy Birthday Katko !

Čtvrteční den je ve znamení Katčiných narozenin, které jsme oslavili po dnešních zápasech ve městě. Počasí přeje a je stále kolem 25 stupňů. Dnešní program začínají děvčata od 9,30. Nepochopitelně se hrálo na kurtech 4,5 a pak 7,8 někde „vzadu“, místo aby všechny zápasy rozjely vedle sebe. Ranní rozehrávka byla v mezích rozpoložení každého hráče. Na závěr rozehrávky jsem si dal se Štaubym čop do crossu a oba sety jsem prohrál. Málo disciplíny mi chybíJ.
Holky začaly  hrát čtvrtfinálové zápasy na ráz. Katka, Nastiya vedle sebe a Dominika na posledním osmém kurtě. Kateřina bojovala s Ruskou A. Rychagovu, ale po 3 hodinách skončil zápas vítězstvím Rusky 4:6 6:1 2:6. Rychagova asi zahrála životně, co jsem jí viděl během 2 let na turnajích. Katka hrály taky dobře, hodně útočila a hrálo se podle jejího tempa. Rychagova pouze využívala její rychlosti zpět a po většinu zápasu se bránila. Hodně toho dobíhala, ale na vítězství ještě více chybělo dohrávání výměn u sítě. 
Nastiya nechala za sebou druhou nasazenou Novozélanďanku E. Fanning 6:3 6:3 a postoupila do semifinále. Hodně jí přehrála útočnou hrou a důrazem. Moc nechápu, kde vzala soupeřka takový žebříček 61.místo ITF. Neměla de facto čím ublížit, pomalý liftovaný „španělský“ forhend a jednoruč bekhend proložený čopem. Dominika bojovala se Slovinkou P. Čuk nadějný obrat ve 3 setu na 5:4 a servis nevyžila a v závěru udělala moc nevynucených chyb z vysokých míčů. Odpoledne Pavel Štaubert s francouzským spoluhráčem postoupili do finále, sice kvůli zranění soupeřů nemuseli jít na kurt, ale z postupu měli radost.
Myšlenky z prohraného zápasu se vyhánějí tréninkem. Nejdříve si dal trénink Pavel, který nehrál debla a přes hodinu makal a běhal po kurtě se mnou. Následně ho vystřídala Katka, která si srovnala údery, ale stále myšlenky k zápasů jí nutili zápas rozebírat. "To je dobře, chce vědět víc a je na ní vidět, že je při chuti". V neděli se už přesouvá na dva turnaje do Itálie a věřím, že uspěje.! Nastiya si zahrála pár winnerů a více servisů.
Na večer jsme vyrazili do města oslavit „ sweet 16“ narozeniny. Do centra to je pěšky 15 minut a klidné městečko, kde nikdo nespěchá je příjemné. Katka nás vzala do cukrárny do které chodila už vloni, když tu hrála. Ovocné a zmrzlinové poháry do nás padly raz dva. Ovšem následné placení mě ihned zhořkloJ. Na obsluhu jsem pokynul německy „ bitte zahlen“ a už jsem v ruce tasil kreditní kartu, když mi číšník říká „Nein“. 3 x jsem taky po něm zopakoval „nein“ a poté tázavě „no“? Byli jsme bez hotovosti a karty nebraly J. Všichni se skvěle pobavili a zanechal jsem na místě „občanku“ a menší depozit a vydal jsem se na otočku pro peníze na hotel. Happy Birthday Kate J

No comments: