Saturday, March 25, 2017

A zase prší Miami Open - den 5

Dneska jsem potkal šatně Sama Sumyka a chtěl se ho zeptat, jak to vypadá mezi ním a Garbine Muguruzou po včerejší televizní show - číst zde: . Ale pořád jen kouká do země a mračí se. Není to jednoduché přijít na kurt a poslouchat něco v emocích. Sám to znám a párkrát jsem to zažil na vlastní kůži. Dá se říci, že klika byla, že to bylo v Asii, nebo na turnaji, který moc lidi nesledovali. Jít na kurt za stavu 5-2, nebo 2-5 v emocích, to je jiná káva. Asi nejlepší je mikrofon nemít a mělo by to tak zůstat mezi hráčem a trenérem, co si řeknou. Emoce jsou svině...

Včera se prý zápasy dohrávaly do tří do rána. Dnes opět bylo přerušeno odpoledne a šlo se dohrávat v noci. Je přesně půlnoc a na centru začíná zápas Wozniacki- Cirstea.  

Lucie Šafářová je ve formě a dnes porazila A. Tomljanovič 6-1 6-3 a postupuje dále Bára Strýcová, která vyřadila Slovenku J. Čepelovou 6-2 6-4. Večer se k holkám přidala Karolína Plíšková-Y. Putintsevou 7-5 6-3. 

Katka Siniaková jak to tak vypadá, tak pěkně rozehrála svou přemožitelku z prvního kola B. Mattek-Sands, která dnes postoupila do čtvrtého kola přes A.Pavlyuchenkou 6-2 ve třetím.

Večer jsem běžel z areálu Key Biscayne do hotelu, který máme v centru Miami. Trvalo mě to 55 minut a 12 km. Cestou jsem pěkně zmokl. Večer opět pokračuje hudební festival, tak nám bude hrát hudba pěkně do půlnoci.

No comments: